Zima, pora roku kojarzona z przytulnymi i ciepłymi kocami, kołdrami i ubraniami, jest już za kilka miesięcy. Podczas gdy zbliża się, aby zapukać do Twoich drzwi, czy Ty jesteś gotowy? W okresie zimowym może wystąpić ogromne zapotrzebowanie na kołdry i koce. Gdy wiele marek stara się zaspokoić to zapotrzebowanie, musisz upewnić się, że Twoja wyróżnia się na tle innych. Tak, produkcja produktów najwyższej jakości jest ważna, ale wielu producentów zapomina o najistotniejszym elemencie, który wpływa na decyzję zakupową klienta—o branding’u. Takie rzeczy jak metki i etykiety produktów są ambasadorami Twojej marki na półkach sklepowych i muszą odzwierciedlać wartości Twojej marki.
Estetyczne i trwałe metki/etykiety mogą pomóc zwiększyć Twoją sprzedaż wielokrotnie, czyniąc Twój produkt preferowanym wyborem dla klientów. Przewiń w dół, aby dowiedzieć się, dlaczego i jak etykietować swoje kołdry i koce.
ZNACZENIE ETYKIET NA KOŁDRACH / KOCACH
Nie trzeba mówić, że etykiety są ważne. Jeśli powstrzymujesz się od poświęcania swojego czasu i pieniędzy na ten drobny element, oto kilka powodów, które mogą zmienić Twoje zdanie.
-
Szczegóły obsługi:
Etykieta zawiera szczegóły dotyczące obsługi Twojego produktu. Nieskuteczne etykiety, które ulegają uszkodzeniu jeszcze przed dotarciem do klientów, nie przekazują informacji o obsłudze. Może to zwiększyć liczbę skarg klientów dotyczących uszkodzenia produktu w wyniku niewłaściwego użytkowania.
-
Unikalne cechy sprzedaży:
Co sprawia, że Twój produkt różni się od innych? Jakość materiału i inne najwyższej klasy surowce, być może. Ale Twoi klienci tego nie wiedzą. Dzisiejsi klienci chcą dokonywać świadomych zakupów, a jeśli Twoja etykieta dostarcza im szczegółów, których szukają, to istnieje większe prawdopodobieństwo, że go kupią.
-
Branding:
Mały element, taki jak etykieta, może odegrać dużą rolę w budowaniu reputacji Twojej marki. Na przykład, idziesz do sklepu i natrafiasz na ładną kołdrę. Aby dowiedzieć się więcej na jej temat, sprawdzasz etykietę, ale okazuje się, że jest ona podarta lub uszkodzona. Co to mówi o marce? W rezultacie możesz zainteresować się innymi produktami i kupić kolejny produkt z odpowiednim oznakowaniem.
JAK STWORZYĆ ATRAKCYJNE I TRWAŁE ETYKIETY?
Znalezienie odpowiedniego podłoża do druku etykiet jest najważniejszym czynnikiem zapewniającym trwałość i estetyczny wygląd. Obecnie marki coraz częściej wybierają syntetyczne papiery do druku swoich etykiet. Syntetyczny papier to w 100% odporna na rozdarcia i wolna od drewna alternatywa dla tradycyjnego papieru, która jest odporna na wilgoć i olej. Niektóre syntetyczne papiery są również poddawane recyklingowi, wspierając zrównoważony rozwój i gospodarkę o obiegu zamkniętym. Wybierając syntetyczny papier do swojej aplikacji, należy upewnić się, że jest on kompatybilny z technikami druku i innymi wymaganiami. Warto poszukać wszechstronnego rozwiązania, które dostosowuje się do zmieniających się potrzeb i technologii.
W Cosmo Films jesteśmy globalnie znanym producentem papieru syntetycznego, któremu zaufało wiele marek dzięki naszej doskonałej jakości i wszechstronnym rozwiązaniom. Nasz Cosmo Synthetic Paper oferuje następujące korzyści:
-
Jest odporna na rozdarcia, wilgoć i olej.
-
Charakteryzuje się niezrównaną wytrzymałością na rozciąganie i rozdarcie.
-
Zapewnia swobodę projektowania.
-
Ożywia wyobraźnię dzięki doskonałej jakości druku.
-
Jest to bezdrzewne i przyjazne dla środowiska rozwiązanie, które można poddać recyklingowi.
-
Jest kompatybilna z szyciem i innymi procesami.
-
Umożliwia tłoczenie na gorąco folią dla wyszukanych wzorów.
-
Jest kompatybilna z wieloma technologiami druku.
WNIOSKI
Pomagamy organizacjom przekształcać ich branding na metkach i etykietach dzięki
Cosmo Synthetic Paper
. Chcesz zbadać możliwość wykorzystania Cosmo Synthetic Paper do swojej aplikacji? CSP może pomóc Ci obniżyć koszty produkcji w efektywny i zrównoważony sposób. Skontaktuj się z naszym przyjaznym zespołem ekspertów, którzy są tutaj, aby pomóc Ci na każdym etapie procesu.