Chętnie Cię wysłuchamy!
Skontaktuj się.
Na rynku konsumenckim opakowanie odgrywa kluczową rolę w sprzedaży. Atrakcyjne kolory, symbole, hasła i logotypy są wykorzystywane przez firmy, aby wpływać na decyzje zakupowe klientów. Badania pokazują, że przeciętny konsument przeczyta jedynie siedem słów podczas całych zakupów. Dlatego sprzedawcy muszą zadbać, aby wybrane przez nich opakowanie było atrakcyjne, a jednocześnie chroniło produkt. Niezależnie od zawartości przesyłki, opakowanie pełni zasadniczo cztery podstawowe funkcje.
Tutaj przyjrzymy się niektórym z najważniejszych materiałów opakowaniowych.
Rodzaje materiałów opakowaniowych są następujące:
1. Folia termokurczliwa
Ten rodzaj opakowania jest zwykle używany, gdy owijasz folią termokurczliwą określone produkty, takie jak pudełka na płyty CD, luźne kartki papieru lub gdy chcesz połączyć więcej niż dwa produkty lub paczki razem. Opakowanie z folii termokurczliwej zapewnia ochronę przed ścieraniem i przebiciem. Oprócz tego nadaje zawartości atrakcyjny wygląd. Folie termokurczliwe mogą być poddawane recyklingowi.
2. Pakowanie próżniowe
Świetną opcją do pakowania towarów, które wymagają uszczelnienia, zwłaszcza produktów łatwo psujących się, jest pakowanie próżniowe . Ten rodzaj opakowania zapewnia, że zapakowana żywność nie ma kontaktu z powietrzem, co zapobiega powstawaniu pleśni i drożdży. Pakowanie próżniowe gwarantuje, że żywność pozostaje świeża przez dłuższy czas w zamrażarce. Większość materiałów medycznych jest również pakowana próżniowo.
3. Opakowanie amortyzujące
Jest to najlepsza opcja, gdy Twoja firma zajmuje się wysyłką delikatnych przedmiotów, takich jak sprzęt elektroniczny, związki chemiczne i tym podobne. Ten rodzaj opakowania chroni towary przed wibracjami, wilgocią, a także wstrząsami, ponieważ posiada wbudowaną amortyzację wstrząsów.
4. Opakowania ochronne
Ten rodzaj opakowań oferuje wiele opcji, począwszy od aluminiowych puszek, słoików do konserwowania, kartonów na jajka i butelek na mleko. Opakowania konserwujące obejmują pakowanie próżniowe, jak również pakowanie w folię termokurczliwą. Celem tego rodzaju opakowań jest utrzymanie świeżości produktów, wydłużenie okresu przydatności do spożycia oraz zapewnienie bezpieczeństwa produktu.
5. Folia bąbelkowa
Jest to uważane za najtańsze opakowanie, a także owijka jest lekka. Jednak zapewnia produktowi niezbędną amortyzację oraz ochronę przed uderzeniami podczas procesu wysyłki.
Dziś, dzięki technologii, istnieje wiele różnych rodzajów materiałów opakowaniowych, aby sprostać wymaganiom branży transportowej. Należy ocenić wymagania swojej firmy, produkty, z którymi się pracuje, a następnie podjąć decyzję o wyborze najlepszego rozwiązania opakowaniowego, które będzie dla Państwa odpowiednie.
Wyróżniony post
Chętnie Cię wysłuchamy!
Skontaktuj się.